NEWSROOM

Zmieniamy komunikację marki

W lipcu wprowadzamy nowe logo marki wraz z hasłem „Do it together” – zróbmy to razem, które podkreśla zasady jakimi kieruje się nasza firma w relacjach z partnerami i klientami: partnerstwo i współpraca. 

Nowy system identyfikacji wizualnej odzwierciedla najważniejsze wartości firmy Sanmar: indywidualne relacje, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.

Hasło „Do it together” zachęca do współpracy, przekazując komunikat, że Sanmar jest gotowy na nowe wyzwania biznesowe. Przeprowadzony rebranding dodatkowo podkreśla strategię komunikacji firmy. – Czujemy się odpowiedzialni za sukces naszych klientów i partnerów, to dla nich zdecydowaliśmy się na zmianę wizerunku marki, na taki, który podkreśli naszą nowoczesność i profesjonalizm. ” – mówi Mariusz Kaźmierczak, prezes zarządu firmy.

Za opracowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej, kreacje i strategię odpowiada agencja Chigo Design z Poznania.